Hvorfor velge Bratt?

faq-463379_960_720

Vi hos Bratt er ivrige etter å teste utstyret vi selger, og vet derfor at våre produkter har god kvalitet. Du kan sjekke vår utstyrsguide her, med oversikt over alle testene våre og lister over våre favorittprodukter. Om vi enda ikke har fått lagt ut en test med produktet du ønsker deg, kan du gjerne sende oss en e-post slik at vi kan fortelle deg om våre opplevelser med utstyret.

Hos oss kan du velge blant Norges største utvalg av klatreutstyr og alt annet du behøver til din tur i friluften, og vi garanterer en trygg handel!

FAQ

Hvordan bestiller jeg?

Du bestiller ved å oppgi telefonnummer og e-post for å motta varer fra oss. På denne måten kan vi kontakte deg. Vi sender deg en bekreftelse på bestillingen din via e-post. Dersom noe i bekreftelsen ikke stemmer, kan du kontakte vår kundeservice og rette opp i bestillingen. Vi ønsker at du skal bli fornøyd.

Hva er mine betalingsmuligheter?

Hos oss gir vi deg tre valg når du betaler for dine varer.

Du kan enten betale trygt på forhånd med VISA eller Mastercard, hvor du blir sendt videre til en side på Nets som tar seg av kortbetalingen. Nets innfrir kravene for en trygg netthandel fra Visa, Mastercard og bankID. Pengene blir ikke trukket fra din konto før varene er klare til å sendes fra butikken. Om du vil betale etter du har mottatt varen, tilbyr vi Klarna Faktura, som gir deg muligheten til å betale etter levering. Fakturaen du mottar har en betalingsfrist på minst 14 dager.

Har jeg angrerett?

Du har angrerett i 14 dager, og det gjelder for alle varer. Legg merke til at du ikke kan bytte salgsvarer. Hvis du benytter angreretten, må varen returneres i samme tilstand, og kunden står selv for returfrakten. Du har også rett på reklamasjon inntil 2 år, og helt opp til 5 år for varer som skal ha lengre levetid enn 2 år.